środa, 31 marca 2010

Tequila - to czego (jeszcze) nie napisano

Rafał Szemraj niedawno opublikował imo fantastyczny framework Tequila z genialnym narzędziem ;-) Jednak jak się okazało aby w pełni z niego skorzystać należy do linii komend mxmlc dodać:
  • -keep-as3-metadata+=InjectProxy,InjectMediator,InjectService
  • -define+=TEQUILA::debug,[true/false]
Fantastyczny logger odpalamy tą oto magiczną kombinacją (najlepiej w StartupCommand):
  • Log.getLogger().addChannel(TequilaLoggerChannel.getInstance());
Chwilowo więcej problemów na jakie się natknąłem nie pamiętam ;-) W razie czego będę aktualizował.

3 komentarze:

  1. Witam!

    Z tutoriala wynika, że Sema zrobił świetną robotę. Próbuję jednak to uruchomić - w szczególności interesuje mnie Tequila Console...

    Dodałem:
    "-keep-as3-metadata+=InjectProxy,InjectMediator,InjectService -define+=TEQUILA::debug,true"

    do argumentów lini kompilatora,
    jak również

    "Log.getLogger().addChannel(TequilaLoggerChannel.getInstance());"

    w ApplicationNameStartupCommand.

    Zarejestrowałem kilka notyfikacji i wysłałem je licząc na odzew Tequila Console...
    Niestety oprócz 4 przycisków nic się nie pokazuje... Co robię źle ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodam tylko, że komenda uruchamia się poprawnie... Sprawdziłem na innym log'erze.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeśli wyślesz cokolwiek po przez "Log.info('ble ble',this);" to widzisz to w konsoli?

    OdpowiedzUsuń